Kuoro

Sekakuoro Ajattomat

Harjoittelemme maanantaisin klo 10.30 - 12.30  Kansalliskerholla. Kevätkautemme päättyi kevätkonserttiin to 18.4 klo 13 Palokunnantalolla. Kuvia konsertista

Yhdistyksemme sekakuoro Ajattomat etsii uusia laulajia
Kuorolaiset ovat kaikki senioreita, jotka haluavat laulaa ja laulaa yhdessä. Se on tärkeää. Kuoroon ei ole laulukoetta, joten kynnys on matala tulla mukaan. Aikaisempi kuorokokemus on eduksi. Jos olet kiinnostunut laulamisesta ja kuorossa laulamisesta, ota rohkeasti yhteyttä Tainaan tai Teaan. Jos tunnet jonkun kuorolaisen, voit kysyä häneltäkin. Ohjelmistomme on monipuolista ja esiinnymme yhdistyksen tilaisuuksissa, mutta myös sen ulkopuolella.

Kuoron johtajana Taina Kujanen p. 0400 - 811457 tai taina.kujanen@evl.fi.
Yhteyshenkilö Tea Vanhapelto p. 040- 5690728  tai tea.vanhapelto@gmail.com

Toinen joululaulukonserttimme pidettiin Hämeenlinnan kirkossa 5.12.2023. Kuva: Leena Railio Lisää kuvia⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kevätkausi 2023 päättyi konserttiin Palokunnantalolla 27.4.

Ennen konserttia johtajamme otti kuvia koko kuorosta sekä konsertissa runon lausuneesta Irma Martista. Kuvat: Taina Kujanen

Esiinnyimme yhdistyksen 50-vuotisjuhlassa 19.11.2022 Hämeenlinnan Raatihuoneella. (Kuva: Leena Railio). Muita juhlakuvia kuvasivuillamme

Ti 6.9.2022 toritapahtuma Hämeenlinnan torilla. (Kuva: Leena Railio)

Kevätkonsertti  torstaina 21.4.2022 klo 13.00 Palokunnantalolla, .Kuva: Leena Railio
Selostus ja lisää kuvia

Joululaulukonsertti pidettiin 7.12.2021 Hämeenlinnan kirkossa. Viime vuonna konsertti peruuntui lyhyellä varoitusajalla, nyt toteutui kun yleisöltä luettiin koronapassit. Selostus ja lisää kuvia kuvasivulla, kuoroamme ja kuuliaisesti maskeja käyttävää yleisöä kuvasi Leena Railio.

Ajattomat esiintyy jälleen! Edellisestä kerrasta on vierähtänyt jo runsaat kaksi vuotta, joihin mahtui kaksi pitkää harjoitustaukoa ja keikkojen peruuntumisia. Vihdoin pääsimme laulamaan 11.11.2021 yhdistyksemme syyskokouksessa, jossa myös Riitta Kopra ja Tapio Tsokkinen palkittiin liiton 50-vuotisjuhlamitalilla. Kuvat: Leena Railio

Vihdoin takaisin Kumppanuustalolla 18.10.2021. Väliin mahtui kaksi pitkää koronataukoa, konserttien peruutuksia, harjoittelua turvavälein ja muutama harjoituskerta "evakossa" Kansalliskerhon ahtaudessa. Ennen päivän harjoitusta esitekuvaan valmistautumista ja vihdoin kuvaus! Kuvat: Leena Railio, esitekuvan loppumuokkaus: Jorma Railio ja Taina Kujanen

Syksyllä 2019 pääsimme harjoittelemaan Kumppanuustalolle. Uusi harjoituspäivä, parempi sisäilma, parempi akustiikka - ja myös uusia lauluja! Kuva: Jorma Railio

Olimme myös mukana Hämeenlinnan Laulumaratonilla. Esilauluvuorollamme 12.10.2019 iltapäivällä oli Raatihuone täynnä laulavaa yleisöä. Kuvat: Leena Railio