Teatteriretket

Ilmoittautuminen

Teatteriretkille ilmoittaudutaan, ellei retkien tiedoissa toisin ilmoiteta, Jaakko Lindenille jaakko.linden@outlook.com tai 040 5301808

Ilmoittautuminen on mahdollista myös torstaituokioissa.

Lisätiedot teatteriesityksistä ja retkistä

Alla taulukossa on kunkin esityksen nimessä linkki, josta pääset ko. teatteriesityksen esittelysivulle teatterin sivustolla.

Taulukossa mainitut kesäteatteriesitykset ovat siirtyneet kesältä 2020 kesään 2021, myös näistä odotamme tarkempaa tietoa.

NäytelmäTeatteriEsityspäiväIlmoittaudu
viimeistään
HintaLähtö
Wetteriltä
Viite

Aira Samulin- musikaaliValkeakoskisiirtyy kesään 2021*)

Elämältä kaiken sainHML uusi kesäteatteri13.7.2021

IkiliikkujaTampereen Työväen TeatteriLa 14.11PERUTTU

Näytelmä joka menee pieleenHML teatteriLa 5.12 klo 13.0010.1142 €--5539

IllallinenHML teatteriLa 30.1 klo 188.135 €-5542
Jäniksen vuosiHML teatteriLa 10.4 klo 145.340 €-5555
Päämääränä TuntematonKomediateatteri TampereLa 15.5

*) retkivastaava: Sirkku Haapala, sirkku.haapala@hotmail.fi tai 050 4666565

Hämeenlinnan kaupungin teatterista on varattu 30 paikkaa esitykseen ”Näytelmä, joka menee pieleen” lauantaille 5.12. klo 13. Hinta suolaisine väliaikatarjoiluineen on 42€. Näytelmä on tilannekomiikan taidonnäyte.  Näytelmän ensi-ilta oli 15.10. ja Hämeen Sanomien arvostelun mukaan esitys oli positiivinen.

Ilmoittautumiset sähköpostilla 10.11. mennessä: jaakko.linden@outlook.com

Hämeenlinnan Teatteri,” Illallinen” lauantaina 30.01.2021 klo 18

Psykologinen trilleri, maailman kantaesitys Suomessa ja Hämeenlinnan Teatterissa!

Ajankohtainen aihe myös tässä hetkessä- miten perheet selviytyvät teini-ikäisten kolttosilta.

Ohjaus Kari-Pekka Toivonen, rooleissa mm. Mikko Leskelä, Liisa Peltonen, Janne Virtanen ja Sinikka Salminen

Lippu ja suolainen väliaikatarjoilu vain 35,00.

Ilmoittautuminen ja maksu pe 08.01.2021 mennessä:

jaakko.linden@outlook.com. Maksuviite yhdistyksemme tilille 5542

Maksaminen

Retket maksetaan, ellei retken tiedoissa toisin ilmoiteta, viimeistään 5 viikkoa ennen esityspäivää yhdistyksen tilille
FI48 1032 3000 537849, tai torstaituokioissa käteisellä. Tilille maksettaessa on käytettävä viitenumeroa.

H U O M I O!
Ilmoittautumisesi teatteriretkille on SITOVA. Mikäli maksu ei ole tullut tilille viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä, ilmoittautumista ei huomioida.

Ilmoittautumisajan jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään ilmoittautuneilta peruutusmaksu 20 €/hlö, peruutuksesta aiheutuneiden kulujen peittämiseksi.

Lähtö teatteriretkille on Wetterhoffin retkipysäkiltä, ellei yllä ole erikseen muuta ilmoitettu.

Matkoihin sisältyy kuljetus Wetterin pysäkiltä teatteriin ja takaisin (poikkeuksena esitykset Hämeenlinnassa) sekä väliaikatarjoilu (ilmoita myös erityisruokavaliot ilmoittautumisen yhteydessä). teatterissa.

Matkojen toteuttamisen edellytys on vähintään 30 osallistujaa

Pitkän koronatauon jälkeen - Maratontanssit 25.9.2020 Hämeenlinnan Teatterissa. Noudatimme koronaohjeita jonotuksessa, ja teatterivastaavamme Jaakko näyttää esimerkkiä maskin käytössä. Kuvat: Anita Wickström