Hallitus

Yhdistyksen 5.11.2020 pidetyssä syyskokouksessa tehtiin etukäteen lähetetyn ehdotuksen mukaiset henkilövalinnat. Hallituksen täysin palvelleiden Ehti Meijelin ja Aili Virkin tilalle valittiin Terttu Hallenberg ja Liisa Paimela. Muut jäsenet sekä puheenjohtaja valittiin uudelleen.

Hallituksen jäsenten ja toimihenkilöiden yhteystiedot päivitetään hallituksen järjestäytymiskokouksen jälkeen joulukuussa 2020.

Vuoden 2020 hallitus ryhmäkuvassa Kansalliskerholla 5.12.2019. Istumassa vasemmalta Anneli Koskinen, Seija Raatikainen ja  Anita Wickström, seisomassa keskellä vasemmalta Aili Virkki ja Ehti Meijel, takarivissä vasemmalta Jaakko Linden, Pekka Purhonen, Pekka Romo, Jukka Jokioinen, Tapio Aaltonen ja Vesa Kämäri. Kuva: Jorma Railio

Hallituksen jäsenten v.2020 yhteystiedot

Hallituksen järjestäytymiskokouksen yhteydessä 5.12.2019 kukitettiin hallituksen täysin palvelleina jättävät, vasemmalta Kirsti Parikka, Varpu Vesterinen, Kari Siltanen ja Tapio Haavisto sekä puheenjohtaja Sirkka-Liisa Virtanen. Onnittelijoina uusi puheenjohtaja Pekka Purhonen sekä yhdistyksen sihteeri Anita Wickström. Kuva: Jorma Railio