Liikunta

Ohjatut liikuntakurssit antavat mahdollisuuden aktivoida itseään omien mahdollisuuksien mukaan terveelliseen liikuntaan. Henkisen vireyden ohella on tärkeää pitää huolta myös fyysisestä kunnosta.

Liikuntaa harrastamme myös joillakin lähiseuturetkillämme. Niistä tietoa Kotimaan matkat - sivullamme.

LETKEÄÄ LENTOPALLOA naisille ja miehille

Tiistaisin klo 9-11 Letkeää lentopalloa Elenia Areenalla. Kevätkausi 7.1 - 27.5 Tule mukaan ylläpitämään kuntoa ja virkeyttä mukavalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja tervetulleita. Ota mukaan juotavaa ja iloinen mieli.

Maksu 40€/kevät yhdistyksen tilille (viite 4336) 14.1. mennessä.

Tiedustelut Jari Kilpinen p. 050- 5619527 tai jari.kilpinen@pp1.inet.fi

TEHOKAS TUOLIJUMPPA JA PILATES VENYTTELY

Tiistain tuolijumppa ja pilatesryhmät aloittavat 7.1.2020, mutta poikkeuksena ne siirtyvät kevään aikana kolme kertaa keskiviikkopäiväänNämä päivät ovat 22.1., 4.3. ja 22.4. samaan kellonaikaan.

Tiistaisin klo 11–12 Tehokasta tuolijumppaa Hämeen Suojassa 7.1 alkaen. Monipuolinen jumppa, jossa musiikin tahdissa kohennetaan lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa tuolissa istuen, välillä seisten sekä välineitä (esim. kuminauhat) käyttäen. Lopuksi vielä venytellään.

Maksu 30€/kevät yhdistyksen tilille (viite 4307) 31.1 mennessä.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen Virve Angelma, p. 040-5062540 tai virve.angelma@gmail.com.

Tiistaisin klo 12.30-13.30 Pilates&Venyttely 1 Hämeen Suojassa 7.1 alkaen. Rauhallinen tunti, jossa tehdään keskivartaloa vahvistavia, tasapainoa parantavia ja aktiivisesti venyttäviä pilatesliikkeitä seisten ja lattiatasossa. Oma jumppamatto tarvitaan. Maksu 30€/kevät yhdistyksen tilille (viite 4310) 31.1. mennessä. Tiedustelut Virve Angelma (kts.edellä).

Tiistaisin klo 13.45-14.45 Pilates&Venyttely 2 Hämeen Suojassa 7.1 alkaen. Tuntikuvaus, yhteys- ja maksutiedot kuten ryhmä 1 edellä. Tähän ryhmään voi ilmoittautua Virvelle 6.1. mennessä.

KUNTOSALI

tiistaisin klo 16.30-17.30  ja perjantaisin klo 14-15 Keinukamarin kuntosalilla, myös  kesällä. Kuntoilemme omaan tahtiin, ei ohjaajaa, maksuton.
Tiedustelut: Anneli Heräjärvi p. 0400-357322 tai  anneli.herajarvi@gmail.com

VESIJUMPPA

Ryhmä 1 keskiviikkoisin klo 14.45-15.30 Hämeenlinnan uimahallilla. Kevätkausi 8.1 - 20.5, ei viikolla 9 (26.2)

Ryhmä 2 perjantaisin klo 8.30-9.15 Hämeenlinnan uimahallilla  Kevätkausi 10.1-22.5

Ryhmä 3 perjantaisin klo 9.15-10 Hämeenlinnan uimahallilla  Kevätkausi 10.1-22.5

Ei perjantaivuoroja 28.2 (talviloma), 10.4 (pitkäperjantai)
eikä 1.5 (vappu)

Vesijumppa on monipuolista liikuntaa kehon kaikille osille. Ohjaaja Irina Kulkova-Korelin.
Kevätkauden maksu 45€ yhdistyksen tilille (viite 4093) 15.1. mennessä
Vesijumppamaksu ei sisällä pääsymaksua Hämeenlinnan uimahalliin. Syksyllä mukana
olleiden ei tarvitse ilmoittautua, mutta ilmoita jos lopetat ja ryhmänvaihto on sovittava
erikseen.  Ilmoittautumiset Jukka Jokioiselle p. 0400-403161 tai jukka.jokioinen@gmail.com

GOLF-KERHO

Golf-kerho kesällä toukokuun alusta alkaen syyskuun loppuun asti Lepaalla joka toinen tiistai klo 9.30. Omakustanteinen ja pelimuoto on aina joukkuepeli. Pelataan pareittain (parit arvotaan).
Ohjaaja Irene Kuusela p. 050-3240786 tai irene.kuusela@live.fi

KEILAILU

Keilakerhon harjoitukset pidetään keskiviikkoisin klo 10-11 ja 14-15. Hämeenlinnan keilahallissa.

Syyskausi päättyy 18.12.2019. Keväällä jatkamme samalla aikataululla 8.1.- 27.5. Huhtikuussa järjestetään ns. "Kehityskoe" (6x sarja) kaikille halukkaille.

Maksut ennallaan eli ratamaksu 11€/ henk. kun radalla on 2 keilaajaa ja kenkävuokra 2€/ henk. Tiedustelut Kimmo Wallin p. 040-8161680 tai kimmo.wallin@gmail.com

Lokakuussa 2019 pidettiin alkeiskurssi, josta yhden kurssilaisen selostus alla. Todettakoon, että kaikki kurssiin osallistuneet ovat jatkaneet keilailua harjoituksissamme!

Salossa pidettyjen seniorien keilamestaruuskilpailujen tulokset on nähtävissä Salon yhdistyksen sivuilta, linkki tässä.

Alla kuva Salon kilpailuihin osallistujistamme, kuva: Kimmo Wallin, sekä kuvia syksyn 2019 keilailuista, kuvat: Kari Siltanen

Liikuntakerhoissa on hauskaa ja kunto kohoaa. Alempana tuolijumppaa syksyllä 2019, kuva: Virve Angelma, sekä reippaita pilatesryhmäläisiä Hämeen Suojassa keväällä 2019, Kuva: Mirja Taavitsainen

Kauden 2016-2017 vesijumpat pidettiin Tervakosken uimahallissa. Kuvat: Varpu Vesterinen

Keinukamarin kuntosalilla. Alempana älypuhelinkerhon vuoden 2017 palkintokuva "liike on lääke"