Liikunta

Ohjatut liikuntakurssit antavat mahdollisuuden aktivoida itseään omien mahdollisuuksien mukaan terveelliseen liikuntaan. Henkisen vireyden ohella on tärkeää pitää huolta myös fyysisestä kunnosta.

Liikuntaa harrastamme myös joillakin lähiseuturetkillämme. Niistä tietoa Kotimaan matkat - sivullamme.

LETKEÄÄ LENTOPALLOA naisille ja miehille

Tiistaisin klo 9-11 Letkeää lentopalloa Elenia Areenalla. Syyskausi on pättynyt, siirryimme koronatilanteen vuoksi aikaistetusti joulutauolle

Tiedustelut Jari Kilpinen p. 050- 5619527 tai jari.kilpinen@pp1.inet.fi

TEHOKAS TUOLIJUMPPA JA PILATES VENYTTELY

Tiistain tuolijumppa ja pilatesryhmät: syyskausi päättyy 1.12

Tiedustelut: Virve Angelma, puh. 0405062540, virve.angelma@gmail.com

Tiistaisin klo 11–12 Tehokasta tuolijumppaa Hämeen Suojassa. Monipuolinen jumppa, jossa musiikin tahdissa kohennetaan lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa tuolissa istuen, välillä seisten ja tuolia apuna käyttäen. Lopuksi venytellään.

Tiistaisin klo 12.30-13.30 Pilates&Venyttely 1 Hämeen Suojassa

Tiistaisin klo 13.45-14.45 Pilates&Venyttely 2 Hämeen Suojassa

Pilates ja venyttely - Rauhallinen tunti, jonka aikana tehdään keskivartaloa vahvistavia, tasapainoa parantavia ja aktiivisesti venyttäviä pilatesliikkeitä seisten ja lattiatasossa.  Oma jumppamatto tarvitaan.

KUNTOSALI

tiistaisin klo 16.30-17.30  ja perjantaisin klo 14-15 Keinukamarin kuntosalilla - siis hoivakodin yhteydessä ja siten emme vielä pääse jatkamaan siellä kuntoilua.

Kuntoilemme omaan tahtiin, ei ohjaajaa, maksuton.
Tiedustelut: Anneli Heräjärvi p. 0400-357322 tai  anneli.herajarvi@gmail.com

VESIJUMPPA

Keskiviikkoisin klo 14.45-15.30 Vesijumppa 1. Perjantaisin vesijumppa 2 klo 8.30-9.15 sekä vesijumppa 3 klo 9.15-10.00
Hämeenlinnan uimahallilla.

Keväällä 2021 aloitetaan pe 8.1 ja ke 13.1. Viikolla 9, ke 3.3. ja pe 5.3. ei ole jumppaa. Pitkäperjantaina 2.4. ei ole jumppaa. Viimeiset vesijumpat keväällä ovat ke 19.5 ja pe 21.5. Vesijumppa on monipuolista liikuntaa kehon kaikille osille. Se sopii erityisen hyvin selkä-, nivel- ja niskakipuisille sekä ylipainoisille. Ohjaaja Irina Kulkova-Korelin.

Syksyllä mukana olleiden ei tarvitse ilmoittautua kevätkaudelle uudelleen, mutta ilmoita jos lopetat ja ryhmänvaihto on sovittava erikseen. Ilmoittautuminen Jukka Jokioinen p. 0400-403161 tai jukka.jokioinen@gmail.com

GOLF-KERHO

Golf-kerho kesällä joka toinen tiistai klo 9.30 - kesäkausi 2020 päättyy 6.10 Omakustanteinen ja pelimuoto on aina joukkuepeli. Pelataan pareittain (parit arvotaan).
Ohjaaja Irene Kuusela p. 050-3240786 tai irene.kuusela@live.fi

KEILAILU

Keilakerhon harjoitukset pidetään keskiviikkoisin klo 10-11 ja 14-15. Hämeenlinnan keilahallissa, 2.9-16.12

Maksut ennallaan eli ratamaksu 11€/ henk. kun radalla on 2 keilaajaa ja kenkävuokra 2€/ henk. Tiedustelut Kimmo Wallin p. 040-8161680 tai kimmo.wallin@gmail.com

Marraskuussa 2020 järjestetään ns "Kehityskoe" kaikille halukkaille.

Lokakuussa 2019 pidettiin alkeiskurssi, josta yhden kurssilaisen selostus alla. Todettakoon, että kaikki kurssiin osallistuneet ovat jatkaneet keilailua harjoituksissamme!

Salossa pidettyjen seniorien keilamestaruuskilpailujen tulokset on nähtävissä Salon yhdistyksen sivuilta, linkki tässä.

Alla kuva Salon kilpailuihin osallistujistamme, kuva: Kimmo Wallin, sekä kuvia syksyn 2019 keilailuista, kuvat: Kari Siltanen

Liikuntakerhoissa on hauskaa ja kunto kohoaa. Alempana tuolijumppaa syksyllä 2019, kuva: Virve Angelma, sekä reippaita pilatesryhmäläisiä Hämeen Suojassa keväällä 2019, Kuva: Mirja Taavitsainen

Kauden 2016-2017 vesijumpat pidettiin Tervakosken uimahallissa. Kuvat: Varpu Vesterinen

Keinukamarin kuntosalilla. Alempana älypuhelinkerhon vuoden 2017 palkintokuva "liike on lääke"