Liikunta

Ohjatut liikuntakurssit antavat mahdollisuuden aktivoida itseään omien mahdollisuuksien mukaan terveelliseen liikuntaan. Henkisen vireyden ohella on tärkeää pitää huolta myös fyysisestä kunnosta.

Liikuntaa harrastamme myös joillakin lähiseuturetkillämme. Niistä tietoa Kotimaan matkat - sivullamme.

LETKEÄÄ LENTOPALLOA naisille ja miehille

Tiistaisin klo 9-11 Letkeää lentopalloa Loimua Areenalla -  Kevätkausi alkaa 2.1.2024

Kalenterin mukaan 22 kertaa kevätkaudella. Tule mukaan ylläpitämään kuntoa ja virkeyttä mukavalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja tervetulleita.

Ota mukaan juotavaa ja iloinen mieli.

Maksu 50 €/kevät yhdistyksen tilille (viite 4336) 31.1. mennessä.

Tiedustelut Matti Ruohela p. 050-0906951 tai matti.ruohela@gmail.com

TEHOKAS TUOLIJUMPPA JA PILATES VENYTTELY

Jumpat tiistaisin:

Klo 11.00–11.45 Tehokasta tuolijumppaa Hämeen Suojassa keväällä 9.1 alkaen.

Monipuolinen jumppa, jossa musiikin tahdissa kohennetaan lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa tuolissa istuen, välillä seisten ja tuolia apuna käyttäen. Lopuksi venytellään. Maksu 30 €/kevät yhdistyksen tilille (viite 4310) 31.1. mennessä. Tiedustelut ja ilmoittautuminen Virve Angelma p. 040 506 2540 tai virve.angelma@gmail.com 5.1. mennessä.

Klo 12.00–12.45 Pilates&venyttely 1 Hämeen Suojassa, keväällä 9.1 alkaen

Rauhallinen tunti, jonka aikana tehdään keskivartaloa vahvistavia, tasapainoa parantavia ja aktiivisesti venyttäviä pilates liikkeitä seisten ja lattiatasossa. Oma jumppamatto tarvitaan. Maksu 30 €/kevät yhdistyksen tilille (viite 4310) 31.1. mennessä. Tiedustelut ja ilmoittautuminen Virve Angelma p. 040 506 2540 tai virve.angelma@gmail.com 5.1. mennessä.

Klo 13.00–13.45 Pilates&venyttely 2 Hämeen Suojassa.Tuntikuvaus, yhteys- ja maksutiedot kuten edellä

KUNTOSALI

Tiistaisin klo 17-18 ja perjantaisin klo 16.30-17.30 Keinukamarin kuntosalilla

Kuntoilemme omaan tahtiin, ei ohjaajaa, maksuton.
Tiedustelut: Esa Talikainen, p. 0400-481782

VESIJUMPPA

Keskiviikkoisin klo 14.45-15.30 Vesijumppa 1,  Perjantaisin vesijumppa 2 klo 8.30-9.15 sekä vesijumppa 3 klo 9.15-10.00,  Hämeenlinnan uimahallilla.

Kevätkausi alkaa ke 17.1 ja pe 19.1. Ei vesijumppaa talvilomaviikolla, pitkänäperjantaina eikä vappuna.

Vesijumppa sopii erityisen hyvin selkä-, nivel- ja niskakipuisille sekä ylipainoisille. Ohjaaja Irina Kulkova-Korelin. Maksu 55 €/ kevät yhdistyksen tilille (viite 4093) tammikuun loppuun mennessä. Vesijumppamaksu ei sisällä pääsymaksua Hämeenlinnan uimahalliin.

Uusille harrastajille tutustumistarjouksena loppukevään maksu 35 €, joka maksetaan yhdistyksen tilille FI48 1032 3000 5378 49 viitenumerolla 4093.

Ilmoittautuminen: Kari Siltanen p. 040 551 0673 tai kari.siltanen@gmail.com.

GOLF-KERHO

Kesäkaudella Lepaalla joka toinen tiistai kello 9.30-12.00

Ohjaaja Irene Kuusela p. 050 324 0786 tai irene.kuusela@live.fi.

KEILAILU

Keskiviikkoisin Klo 12.00–13.00 Keilailua Hämeenlinnan keilahallissa 10.1.–8.5. Huhtikuussa tasokoe kaikille halukkaille (4 sarjaa). Ratamaksu 13 €/henkilö, kun radalla on kaksi keilaajaa ja kenkävuokra 2 €/henkilö.
Tervetuloa uudet ja jo harrastaneet mukavan ajanvietteen pariin.
Tiedustelut: Seija Raatikainen p. 040 069 7737 tai raatikainenseija34@gmail.com.

Lokakuussa 2019 pidettiin alkeiskurssi, josta yhden kurssilaisen selostus alla. Todettakoon, että kaikki kurssiin osallistuneet ovat jatkaneet keilailua harjoituksissamme!

Salossa pidettyjen seniorien keilamestaruuskilpailujen (2019) tulokset on nähtävissä Salon yhdistyksen sivuilta, linkki tässä.

Alla kuva syksyn 2021 keilailuista, Anna Kaarina Aaltonen-Wagoner

Liikuntakerhoissa on hauskaa ja kunto kohoaa. Alempana tuolijumppaa syksyllä 2023, kuva: Virve Angelma.

Golfkerhon kesäkausi 2023 päättyi syyskuun lopulla, lokakuun finaalin estivät sääolot. Kuvat: Kaarina Siitonen

Keinukamarin kuntosalilla. Alempana älypuhelinkerhon vuoden 2017 palkintokuva "liike on lääke"

Kuva: Anneli Heräjärvi
Kuva: Pirkko Isomäki