Liikunta

Ohjatut liikuntakurssit antavat mahdollisuuden aktivoida itseään omien mahdollisuuksien mukaan terveelliseen liikuntaan. Henkisen vireyden ohella on tärkeää pitää huolta myös fyysisestä kunnosta.

Liikuntavastaava: Varpu Vesterinen puh. 050 5965081 varpu.vesterinen (at) gmail.com

Liikuntaa harrastamme myös joillakin lähiseuturetkillämme. Niistä tietoa Kotimaan matkat - sivullamme.

LETKEÄÄ LENTOPALLOA naisille ja miehille

Tiistaisin klo 9-11 Letkeää lentopalloa Elenia Areenalla 3.9 alkaen. Tule mukaan ylläpitämään kuntoa ja virkeyttä mukavalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja tervetulleita. Ota mukaan juotavaa ja iloinen mieli.

Maksu 36€/syksy yhdistyksen tilille (viite 4336) 26.8 mennessä.

Tiedustelut Jari Kilpinen p. 050- 5619527 tai jari.kilpinen@pp1.inet.fi

TEHOKAS TUOLIJUMPPA JA PILATES VENYTTELY

Tiistaisin klo 11–12 Tehokasta tuolijumppaa Hämeen Suojassa 10.9. -3.12. Monipuolinen jumppa, jossa musiikin tahdissa kohennetaan lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa tuolissa istuen, välillä seisten sekä välineitä (esim. kuminauhat) käyttäen. Lopuksi vielä venytellään.

Maksu 30€/syksy yhdistyksen tilille (viite 4307) 30.9 mennessä.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen Virve Angelma, p. 040-5062540 tai virve.angelma@gmail.com.

Tiistaisin klo 12.30-13.30 Pilates&Venyttely 1 Hämeen Suojassa 10.9 - 3.12. Rauhallinen tunti, jossa tehdään keskivartaloa vahvistavia, tasapainoa parantavia ja aktiivisesti venyttäviä pilatesliikkeitä seisten ja lattiatasossa. Oma jumppamatto tarvitaan. Maksu 30€/syksy yhdistyksen tilille (viite 4310) 30.9. mennessä. Tiedustelut Virve Angelma (kts.edellä).

Tiistaisin klo 13.45-14.45 Pilates&Venyttely 2 Hämeen Suojassa 10.9 - 3.12

KUNTOSALI

tiistaisin klo 16.30-17.30  ja perjantaisin klo 14-15 Keinukamarin kuntosalilla, myös  kesällä. Kuntoilemme omaan tahtiin, ei ohjaajaa, maksuton.
Tiedustelut: Varpu Vesterinen puh. 050 5965081 varpu.vesterinen (at) gmail.com

VESIJUMPPA

Ryhmä 1 keskiviikkoisin klo 14.45-15.30 Hämeenlinnan uimahallilla 4.9-11.12 (ei syyslomaviikolla 42)

Ryhmä 2 perjantaisin klo 8.30-9.15 Hämeenlinnan uimahallilla 6.9-13.12 (ei syyslomaviikolla)

Ryhmä 3 perjantaisin klo 9.15-10 Hämeenlinnan uimahallilla  6.9-13.12 (ei syyslomaviikolla)

Vesijumppamaksu ei sisällä pääsymaksua Hämeenlinnan uimahalliin (HUOM. ranneke).  Poissaoloa ei voi korvata toisen ryhmän vuoroissa!

HUOM! Edelleen pari paikkaa vapaana perjantaiaamun klo 8.30 ryhmässämme

Vesijumppamaksun,  45 e /syyskausi,  eräpäivä oli 24.8. (viite 4093). Jos olet jo ilmoittautunut vesijumppaan, tarkistapa, oletko muistanut maksaa maksusi.

Jos et enää osallistu vesijumpparyhmääsi, ole hyvä ja ilmoita erostasi, jotta joku toinen pääsee ryhmään mukaan!

Ilmoittaumiset ja tiedustelut Jukka Jokioinen puh. 0400- 403161 tai jukka.jokioinen@gmail.com

GOLF-KERHO

Golf-kerho kesällä 7.5.2019 alkaen syyskuun loppuun asti Lepaalla joka toinen tiistai klo 9.30. Omakustanteinen ja pelimuoto on aina joukkuepeli. Pelataan pareittain (parit arvotaan).
Ohjaaja Irene Kuusela p. 050-3240786 tai irene.kuusela@live.fi

KEILAILU

Keilakerhon harjoitukset pidetään keskiviikkoisin klo 10-11 ja 14-15. Hämeenlinnan keilahallissa.

Syyskausi alkaa 4.9. ja päättyy 18.12.2019.

Ratamaksu 11€/ henk., kun radalla on 2 keilaajaa ja kenkävuokra 2€/ henk.

Lokakuussa pidettiin alkeiskurssi, josta yhden kurssilaisen selostus alla. Todettakoon, että kaikki kurssiin osallistuneet ovat jatkaneet keilailua harjoituksissamme!

Salossa pidettyjen seniorien keilamestaruuskilpailujen tulokset on nähtävissä Salon yhdistyksen sivuilta, linkki tässä.

Alla kuvia syksyn 2019 keilailuista, kuvat: Kari Siltanen

Liikuntakerhoissa on hauskaa ja kunto kohoaa. Alempana reippaita pilatesryhmäläisiä Hämeen Suojassa keväällä 2019. Kuva: Mirja Taavitsainen

Tuolijumppaajia syksyllä 2016. kuva: Virve Angelma

Syksyn kävelyretki 29.9.2016: Kaupunginpuistossa Rehbinderin kierros, sen jälkeen evästauko rautatiesillan kupeessa, ehdimme juuri sateen alta pois. Kuvat: Leena Railio