Uusien jäsenten tilaisuus ja Torstaituokio 8.2.2024

Kylmänä talvisena torstaina oli lähes 30 uutta yhdistyksemme jäsentä saapunut Hämeen Suojaan kuulemaan ja kysymään toiminnastamme. Tilaisuuden jälkeen pidetyssä Torstaituokiossa aluevaltuutettu, hammaslääkäri Maija Kontturi kertoi OmaHäme-hyvinvointialueen kuulumisia. Ajankohtainen aihe sekä esitys herätti ennätysyleisössä - paikalla 95 senioria - runsaasti kysymyksiä ja kommenttejakin. Yleisöä askarrutti niin Assi-sairaalan tilanne kuin OmaHämeen mutkikas organisaatio. Suunnitellun palveluverkon osalta huolestutti sekä terveysasemien kohtalo että rahojen ja henkilöstön riittävyys.

Hyvinvontialue- teema saa jatkoa jo seuraavassa Torstaituokiossa, kevätkokouksen yhteydessä 7.3.2024. Silloin keskitymme ikäihmisten palveluihin hyvinvointialueella.

Kuva: Outi Ruohela