Tietoa meistä

Tälle sivulle ja alasivuille on koottu keskeisiä tietoja yhdistyksestämme.

Jäsenelle - sivulta pääset katsomaan ja päivittämään jäsentietojasi. Kirjautuessasi Kilta-järjestelmään ensimmäistä kertaa sinun täytyy pyytää salasanaa, jonka saat muutaman minuutin kuluttua sähköpostiisi. Päästyäsi muokkaamaan tietojasi voit vaihtaa salasanasi.

Jäsenelle-sivulta löydät myös yhdistyksen pankkitilin numeron.

Jäseneksi liittymiseen on ohjeita "Yhteystiedot"-sivun alasivulla
 "Liity jäseneksi"

Olet tervetullut mukaan

Tervetuloa mukaan vireään ja aktiiviseen joukkoomme. Otamme mielellämme uusia jäseniä. Ylä- tai alaikärajaa ei ole, voit siis liittyä, vaikka olisit vielä työelämässä.

Kerhoissamme voit harrastaa

Kiinnostaapa Sinua sitten kulttuuri, käsityöt, liikunta, luonto, kirjallisuus, vieraat kielet tai kuorolaulu - yhdistyksessämme toimii 20 erilaista kerhoa

Matkoja, retkiä, tapaamisia, yhdessäoloa...

Yhdistyksemme järjestää henkisesti ja fyysisesti kehittävää ohjelmaa ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa. Jäsentilaisuuksiin kokoonnumme joka toinen torstai.

Erityisen suosittuja ovat teatteriretket ja matkat niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

Kiinnostaapa Sinua sitten kulttuuri, käsityöt, liikunta, luonto, kirjallisuus, vieraat kielet tai kuorolaulu - näitä kaikkia sinulla on mahdollisuus kerhoissamme harrastaa.  Kerhosivuilla on kerhojen kokoontumistiedot, muut tapahtumat löydät tapahtumakalenterista.

Etusivumme alaosassa on kuluvan vuoden jäsentiedote  kahtena versiona, kuvallisena ja ilman kuvia.

Olemme myös Facebookissa, sivuilla nyt myös kuvia, uutisiakin. Käy tykkäämässä, saa kommetoidakin   https://www.facebook.com/hameenlinnanseniorit