Virtuaaliliikunta 15.6.2020

Yhdistyksemme historian ensimmäinen etätapahtuma toteutettiin 15.6.2020 Teams-sovellusta käyttäen. Vaikka Teams oli monelle ilmoittautuneelle outo ja sen käyttöönotossa on edelleenkin monia haasteita, pääsi lopulta 8 senioria linjoille. Liikunnalliseen osioon toi oman haasteensa 27 asteen paahtava helle. Moni osallistuja otti liikunnan lomassa hauskoja kuvia, joista kaksi menestyi mainiosti 30.11 ratkenneessa älypuhelinkerhon kuvakilpailussa.

Teams-tapahtumiin voi osallistua myös tabletilla, vaikkapa mökin terassilla tilkkutyön valmistuttua. Kuva: Leena Railio

Sirkka kiersi rantareittiä, Linnanpuiston lähistöllä sorsia ja kauniita rantamaisemia. Kuvat: Sirkka Ihalainen

Anitan pihapiirissä kukkii rhododendron. Kuva: Anita Wickström

Liisan ja Matin iltapäiväretki Pälkäneen mökkimaisemissa suuntautui Laitikkalan makukylään. Alimpana älypuhelinkerhon kuvakilpailussa erityismaininnan saanut kuva peilityyneltä Kyllönjoelta. Kuvat: Matti Kivistö