Muut kerhot ja aktiviteetit jäsenille

Kerhot jatkavat taas syksyllä 2020.

Tietovisakerho Kansalliskerholla. Voitte virkistää aivojanne ja kaivaa muistilokeroistanne arvokkaita tietoja yhdessä pohtien. Tietovisakerhossa ratkotaan ohjaajan laatimia tietovisoja ryhmätyönä ja leikkimielellä. Ohjaaja selostaa toimintatavan ja tulokset visailusta saadaan jo kerhoaikana.  Syyskaudella 2020 jatkamme taas parillisilla viikoilla joka toinen maanantai 7.9 alkaen klo 15.15-16.45. Osallistumismaksu 2€/kerta. Ohjaajana toimii Pekka Purhonen p. 040-5027113 tai pekka.purhonen@pp3.inet.fi .

Syyskaudella 2020 meitä on täydet viisi joukkuetta ja käytämme suositusten mukaisesti kasvomaskeja. Kuva: Jorma Railio

Shakkikerho

Pelaatko aktiivisesti tai olet asiasta kiinnostunut, tule ja osallistu. Jos sinulla on shakkilauta tai -kello, ota mukaan. Osallistumismaksu 2€/kerta.

Kaudella 2020-2021 kerhon vetäjänä toimii Markku Raassina, markku.a.raassina@gmail.com puh. 040 8439420. Syyskausi alkaa Kansalliskerholla 14.9 klo 13-15, kokoonnumme joka toinen maanantai, parilliset viikot.

Harjoittelemme myös eri pelinavauksia, ja kaudella 2019-2020 järjestimme pikapeliturnauksen.  Kuvat: Jorma Railio

Sijoituskerho

Sijoituskerho Hämeen seniorisijoittajat Kansalliskerholla. Sijoituskerho on opintopiiri, joka paneutuu kuukausittain erilaisiin osake- ja rahastosijoittamista koskeviin teemoihin ammattisijoittaja Tapio Haaviston opastuksella.  Osallistumismaksu 2€/kerta.

Syksyn 2020 tapaamiset, torstaisin kerran kuussa klo 14-16 seuraavasti: 17.9. Seppo Sinisaari ja yritysanalyysit, 15.10. Rahastosijoittaminen, 12.11. Osakevalinnat ja sijoitusvinkit, 10.12. Vuoden 2021 talousnäkymät. Pääteemojen ohella keskustellaan markkinatilanteesta ja katsotaan kerhomme mallisalkut.

Yhdyshenkilö  Tapio Haavisto p. 050-3603971 tai tapio.haavisto@luukku.com

Alla kuva kerhosta syksyllä 2019. Kuva: Tapio Haavisto

Luku- ja keskustelupiiri Keinukamarissa maanantaisin klo 13 - 14. Senioreita toivotaan mukaan lukemaan ja keskustelemaan. Asiaa voi tiedustella Kirsti Parikalta puh. 0400 776112 tai parikkakirsti@gmail.com

Kirjallisuuskerho

Perjantai klo 14–15.30 Kirjallisuuskerho Kansalliskerholla,  kerran kuussa: 25.9, 16.10, 13.11 ja 11.12. Keskustelemme ennalta sovituista kirjoista leppoisasti kahvia juoden. Luemme sekä suomalaista että käännettyä kaunokirjallisuutta. Ohjaaja Sirkka-Liisa Virtanen p. 040-5890282 tai sirkkaliisa.virtanen@saunalahti.fi

Älypuhelinkerho
Kokoonnumme kerholla parittomilla viikoilla maanantaisin klo 13-14.30. Syyskausi alkaa 7.9.2020.

Ei ryhmäjakoa, tilaisuudet ovat avoimia kaikille laitetyypistä ja -merkistä riippumatta, jakaannumme 2-3 hengen harjoitusryhmiin paikanpäällä käyttöjärjestelmittäin. Osallistumismaksu 2€/kerta.Tiedustelut: Jorma Railio puh 040 5571205 jorma.railio@gmail.com

Valokuvauskilpailu on käynnissä koko vuoden, sarjoina "Luontokuvat". "Eläinkuvat" ja "Vuoden hauskin kuva". Ota kuva puhelimellasi tai tabletillasi ja lähetä Jormalle, yhteystiedot yllä.

Älypuhelinkerho syksyllä 2020, suosituksen mukaisesti käytämme kasvomaskeja. Kuva: Leena Railio

Alla älypuhelinkerhon vuoden 2019 kuvakilpailun palkitut kuvat. Saimme nyt uudet voittajat: Raili Saajos voitti matkakuvasarjan kuvallaan Vienankarjalasta. Muut kolme sarjaa voitti Antero Rutanen. Lisäksi palkittiin Marjatta Keto jäkäläkuvastaan.

Uusi kuvakilpailu on käynnissä, Sarjoina nyt ”Luontokuvat”, ”Eläinkuvat” ja ”Vuoden hauskin kuva” – kukin kuvaaja saa lähettää YHDEN kuvan kuhunkin sarjaan

Paras harrastuskuva: Nuotiotuli lämmittää retkellä. Kuva: Antero Rutanen
Paras eläinkuva. Perhoset, kuva: Antero Rutanen