Kotimaan matkat

Muutamissa, lähinnä monipäiväisissä, kotimaan matkoissa on vastuullisena matkanjärjestäjänä matkatoimisto, jolle myös matkat maksetaan suoraan. Osa kotimaan matkoista maksetaan yhdistyksen tilille. Matkojen maksusta sekä peruutusehdoista on matkakohtaiset ohjeet matkan esitetiedoissa.

Kotimaan matkojen kohdalla on käynnistynyt kokeilu netti-ilmoittautumisesta matkoille.  Matkoille on edelleenkin mahdollista ilmoittautua myös sähköpostitse tai puhelimitse/tekstiviestillä matkavastaavalle. Netti-ilmoittautuminen on mahdollista Android- tai iOS (Apple)- laitteen sovelluskaupasta maksutta hankittavalla jäsenkorttiapplikaatiolla tai Kilta-järjestelmän avulla. Matkan esitteessä oleva linkki vie Kansallisen Senioriliiton sivustolle linkitetylle ko. matkan ilmoittautumissivulle.

Mikäli koet applikaation käyttöönotossa tai netti-ilmoittautumisessa ongelmia, ota yhteyttä: jorma.railio@gmail.com

Matkatarjontamme on monipuolista. Syksyllä 2019 teimme lähiseuturetken Janakkalan Napialan kouluun, josta kuva etusivullamme, sekä ruskamatkan Rokualle, josta alla Jorma Isomäen jäkäläkuva.

Seniorikävely. UUSI AIKA pe 11.9.2020 klo 13-16 Hämeenlinnan rantareitti, Linnanpuisto ja Varikonniemi

Seniorikävely toteutetaan liikuntatapahtumana,, Rantareitti – Linnanpuisto ja Varikonniemi.  Ilm. Jorma Railio, tekstiviestillä p 0405571205 tai jorma.railio@gmail.com 29.8 mennessä. Voit myös ilmoittautua netissä, ohjeet tästä alle linkitetyn retkiesitteen lopussa

Queen-musikaali "We will rock you"
Tapahtuman järjestäjä on päättänyt siirrosta syksyyn.

"Siirrettyjä esityksiä ei ole vielä julkaistu eikä niitä näy missään. Yhdistys hoitaa lippujen siirron lippu.fi:n sivuilla uuteen näytökseen. Lippuja ei voi perua eikä saada rahaa takaisin." (tieto järjestäjältä 20.3.2020)

Matkavastaava:
sirkku.haapala@hotmail.fi tai 050-4666 565

Kartanokierros 1.-2.7.2020, vierailukohteet Alikartano, Rutumi, Malmgård ja Urajärvi.

Ilmoittautumiset ajalla 7.1. - 9.4.2020 mieluiten sähköpostilla marja.saaristo@pp1.inet.fi/ 040-704 8232.

Konserttimatka 29.7.2020 Taidekeskus Salmelaan.  Monenlaista ohjelmaa ja konsertti " Kauneimmat elokuva- ja musikaalisävelmät" solisteina Waltteri Torikka ja Maria Ylipää.

Jonotuslistalle voi ilmoittautua Sirkku Haapalalle
sirkku.haapala@hotmail.fi tai p. 050-4666 565 (ilmoita myös erikoisruokavaliot)

Hamina Tattoo - Marssishow 6.8.2020

Matka on täyteen varattu.

Ilmoittautuminen jonotuslistalle Ehti Meijelille
ehti.meijel@gmail.com tai 0400 518 395

Pe 9.10 klo 17 Muistan viisikymmenluvun

Lähde mukaan Seppo Hovin juontamaan konserttiin, mikä herättää henkiin 50-luvun Lauantain toivotut -ohjelman. Konsertti nousee totaalisesti 50-luvun tunnemaisemasta. Konsertin ohjelmistossa näkyy aikakauden murros, kun italialaiset iskelmät, latinalais-amerikkalainen musiikki ja nuorisomusiikki saapuivat Suomeen ja sitten tuli Paul Anka! Ilmoittautumiset ajalla 15.3.-31.8 sirkku.haapala@hotmail.fi tai p. 050-4666 565 ja maksu 49€ yhdistyksen tilille (viite 4268). Hinta sisältää väliaikatarjoilun. Esite liitteenä.

Matkakertomuksia 2019:

Syksyn kotimaan retkistä on julkaistu kirjoitukset Patina-lehden numerossa 5/2019:

-Lähiseuturetki Napialan kouluun ja koulumuseoon Janakkalassa 13.9 (Kerttu Loukojärvi)

-Ruskamatka Rokualle 23-27.9 (Pentti Repo)