Kotimaan matkat

Konserttimatka Lahteen siirtyy - uusi aika 19.3.2021

Konserttimatka Mäntyharjulle (Salmela) PERUUNTUU

Kirjastoretki siirtyy - toteutetaan tilanteen niin salliessa huhtikuussa 2021

- retkille ilmoittautuneille ohjeistusta alla  ko. tapahtuman tiedoissa

Muutamissa, lähinnä monipäiväisissä, kotimaan matkoissa on vastuullisena matkanjärjestäjänä matkatoimisto, jolle myös matkat maksetaan suoraan. Osa kotimaan matkoista maksetaan yhdistyksen tilille. Matkojen maksusta sekä peruutusehdoista on matkakohtaiset ohjeet matkan esitetiedoissa.

Kotimaan matkojen kohdalla on käynnistynyt kokeilu netti-ilmoittautumisesta matkoille.  Matkoille on edelleenkin mahdollista ilmoittautua myös sähköpostitse tai puhelimitse/tekstiviestillä matkavastaavalle. Netti-ilmoittautuminen on mahdollista Android- tai iOS (Apple)- laitteen sovelluskaupasta maksutta hankittavalla jäsenkorttiapplikaatiolla tai Kilta-järjestelmän avulla. Matkan esitteessä oleva linkki vie Kansallisen Senioriliiton sivustolle linkitetylle ko. matkan ilmoittautumissivulle.

Mikäli koet applikaation käyttöönotossa tai netti-ilmoittautumisessa ongelmia, ota yhteyttä: jorma.railio@gmail.com

Matkatarjontamme on monipuolista.  Retket ovat taas syksyn 2020 tultua käynnistyneet, ja painottuneet nyt lyhyisiin kaupunkiretkiin. 23.10 kävelimme Linnanpuiston ja Kaupunginpuiston maisemissa, josta myös uusi etusivun kuvamme.

Tutustumisretki uusittuun Hämeenlinnan kirjastoon
Kirjaston johtoryhmä on 29.9.2020 päättänyt että Koronan kiihtyvän leviämisen takia kaikki kirjaston ryhmäkäynnit perutaan.

Hämeenlinnan Kansallisten Senioreiden kirjastovierailu perjantaina 13.11. klo 11 on näin ollen peruttu. Koronatilanteen aikanaan helpottuessa olemme taas tervetulleita tutustumaan kirjastoon.

Retken taas tullessa ajankohtaiseksi ovat tähänastiset ilmoittautumiset voimassa. Suunnitteilla on kaksi retkeä siten, että myös jonossa olijat mahtuvat mukaan. Ajankohdiksi on alustavasti varattu pe 16.4 ja pe 23.4, jälkimmäiselle retkelle otetaan uusia ilmoittautumisia vastaan 21.11.2020 alkaen

Lisätietoja: jorma.railio@gmail.com tai tekstiviestillä numeroon 0405571205.

To 17.12. klo 14 iloinen joululounasOriginal Sokos Hotel Vaakunassa, Possentie 7. Ilmoittautumiset mieluiten s-postilla pekka.purhonen@pp3.inet.fi tai tekstiviestillä 040-5027113 ajalla 16.-26.11. Maksu 35€ yhdistyksen tilille FI48 1032 3000 537849 (viite 4077) 26.11. mennessä. Kerro myös erikoisruokavaliot!

Queen-musikaali "We will rock you"
Uusi ajankohta 9.6.2021

Uusi esite ohessa. Huomaa muuttunut paikka. Vanhat varaukset edelleen voimassa.

Matkavastaava:
sirkku.haapala@hotmail.fi tai 050-4666 565

Konserttimatka Taidekeskus Salmelaan.

PERUTTU

Hamina Tattoo - Marssishow 6.8.2020

OHJE ILMOITTAUTUNEILLE:

Tämän vuoden Hamina Tattoo on siirtynyt vuoteen 2021. Meidän matkamme uusi ajankohta on 5.8.21 kio 14 esitykseen.

Muistan viisikymmenluvun

Lahdessa ”Muistan viisikymmenluvun” –konsertti keväällä 2021

Syksystä keväälle siirtynyt konsertti ”Muistan viisikymmenluvun” pe 19.3.2021 klo 15.00 Lahden konserttitalossa. Lähde mukaan Seppo Hovin juontamaan konserttiin, mikä herättää henkiin 50-luvun Lauantain toivotut -ohjelman. Konsertti nousee totaalisesti 50-luvun tunnemaisemasta. Konsertin ohjelmistossa näkyy aikakauden murros, kun italialaiset iskelmät, latinalais-amerikkalainen musiikki ja nuorisomusiikki saapuivat Suomeen ja sitten tuli Paul Anka! Ilmoittautumiset ajalla 1.10.2020 – 4.1.2021  sirkku.haapala@hotmail.fi tai p. 050-4666 565 ja maksu 40 € yhdistyksen tilille (viite 4268). Esitys on ilman väliaikaa. Syksyn konserttiin ilmoittautuneilta vaaditaan myös uudelleen ilmoittautuminen. Esite alla. Lue siitä ohjeet maksupalautuksesta, jos olet jo maksanut aiemman konserttimaksun.

Matkakertomuksia 2019:

Syksyn kotimaan retkistä on julkaistu kirjoitukset Patina-lehden numerossa 5/2019:

-Lähiseuturetki Napialan kouluun ja koulumuseoon Janakkalassa 13.9 (Kerttu Loukojärvi)

-Ruskamatka Rokualle 23-27.9 (Pentti Repo)