Älypuhelinkerhon kuvakilpailu 2021

Tällä sivulla julkaistaan älypuhelinkerhon kuvakilpailun palkintokuvat sekä osa sarjojen finaalikuvista, pääosin aiemmin julkaisemattomia sivustollamme. Sarjakoosteiden kuvat saa suuremmaksi ja kuvatekstin näkyviin kuvaa klikkaamalla.

Voittajat on valittu kerhon kauden viimeisessä tapaamisessa 22.11.

"Eläinkuvat"-sarjan voittajakuvaksi valittiin Anita Wickströmin kuvaama Karhusafari.

"Luontokuvat"- sarjan voitti Lumiolio, kuvaajana Marjatta Keto.

"Kaupunkikuvat"- sarjaan saatiin runsaasti kuvia kevään kaupunkiretkiltä. Sirkka Liisa Ruohon kuvaama Aukusti Veuron "Vasikanjuottaja"-patsas Taidemuseon edustalla voitti sarjan, yksimielisesti ilman äänestystä.

"Jokerisarjan" voitti Reijo Parikan kuva syksyn sieniretkeltä Ahvenistolta.

Sarja "Eläinkuvat", poimintoja

Sarja "Luontokuvat", poimintoja

Sarja "Kaupunkikuvat" - näistä osa kevään patsasretkeltä

"Jokerisarja" käsitti kuvia ihmisistä eri retkillä ja tilaisuuksissa vuonna 2021. Sarjan tarkoituksena oli löytää potentiaalisia kuvia yhdistyksemme 50-vuotishistoriikkiin. Alla muutama aikaisemmin julkaisematon kuva, sarjassa oli mukana myös muualla sivustollamme julkaistuja kuvia mm. kuoron esitekuva ja retkikuvia.

Erikoismaininta Sirkka Ihalaisen syysretki-kuvagallerialle kokonaisuutena, julkaistu sivulla: